Monday 7 August 2017

Finexo Forex Handel Klagomål Mot Advokater


Forex Broker recensioner och betyg Som i de flesta andra typer av företag finns det gott om bedrägerier och bedrägerier som är förbundna på valutamarknaden. De flesta brottsbekämpande organ, liksom regleringsorgan, vet allt om dessa bedrägerier och deras ursprung. Men kom ihåg bara genom att komma i kontakt med alla personer som är kopplade till bluff eller bedrägeri kommer du att kunna få resultat. En brant stigning i forex bedrägerier och bedrägerier har upplevts under de senaste åren. Forex-marknadsförare skulle alltid vara försiktig med investeringarna bedrägerier eller bedrägerier av personer i organisationer som säljer utländska valutor, såväl som mäklare som handlar i varor som gör långa påståenden att kunderna bokstavligen kan tjäna svalt belopp utan att ta mycket risk. Om det låter som ett falskt löfte - det är förmodligen vad det är. I USA är United States Commodity Futures Trading Commission (CFTC) den federala myndigheten som reglerar handel med råvaruterminer, valutahandlare samt optionsavtal. Det verkar mot företag som misstänker att sälja forex valuta på ett bedrägligt eller olagligt sätt. Sätt där du kan bli bedrägad: Stoppa HuntingRunning Thats Immoral: Forex-mäklare rådgör alltid med ett bevislöst faktum att du knappast kommer att möta något stopp på denna marknad. Denna tillverkning är den djärvaste och största anspråk på dem. Faktum är faktiskt att det finns mycket mer Forex sluta springa än det finns i framtiden. Stoppet på denna marknad är möjligen detsamma som på aktiemarknaderna. Misstänksam spik: Ibland, på diagrammet av en mäklare, är det mycket snabb ökning av ljusstaken när det inte finns något på plats på anothers diagram. Indikator som stoppförlust uppmanas huvudsakligen att ge en indikation på den tvivelaktiga spetsen. Du kommer att bli förbjuden att vinna för mycket: Du måste ha hört att att vinna ofta i forex kan få dig att bli förbjuden. Vinn för mycket och bli spärrade i Forex, du kanske frågar dig själv. Men det är sant. Lutande: Mäklare hävdar att de tar ut dig en tre-pip-layout när du handlar det välkända valutatalet. Men de pips som de gör kan komma in i dubbelsiffriga siffror, till exempel 10 eller mer. Han skingrar priset för att göra detta. Eftersom du inte gör din handel på ett börs, kan din mäklare erbjuda dig vilket pris han vill. Skewing offert av priser: Vanligtvis mäklare i valutamarknaden luta priser. Mäklaren kan bara ge dig valutapriset som citerat av den bank han använder för att handla. Olika banker har olika valutaprisstrukturer. Du kommer aldrig att få veta vad det sanna reala priset är, i avsaknad av en central utbyte där alla priser går igenom. forexwebtrader Review Hi, den här översynen är relaterad till saxo och forexwebtrader tillsammans, jag gav en bluff till saxo eftersom det beslutet togs av saxobanken Här är översynen: Bo awaaaay från denna grupp mafiamedlemmar som heter Forexwebtrader och gudars Saxo bank Jag hade varit med det här företaget sedan apr 2007 och när jag handlade med nyheterna med sin plattform och när jag upptäckte att det där utförandet är bra Jag bestämde mig för att öppna ett annat konto med dem. Förra månaden efter mer än två månaders handel bad jag om att ta ut pengar från ett konto och sedan fick jag det här mailet efter en vecka. Din begäran om att ta ut pengar från ditt konto behandlas fortfarande av Finexo och dess affärspartner - Saxo Bank. Anledningen till denna försening är att vi har anledning att tro att exploaterande strategier som sniping var anställda på kontot. För detaljer, se avsnitt 4.12 i Finexos allmänna affärsvillkor. Vi ska svara dig kort efter ytterligare utredning. Och jag tittade på det här avsnittet 4.12 och det står 4.12. Handelsstrategier som syftar till att utnyttja fel i priser (kallas sniping) accepteras inte av Finexo Global Investments Ltd. Om Finexo Global Investments Ltd. efter eget gottfinnande i god tro bestämmer att kunden utnyttjar eller försöker utnyttja sådana misquotes eller utövar andra former av kränkande handel, har Finexo Global Investments Ltd. rätt att ta ett eller flera av följande motåtgärder: jag Justera de tillgängliga prisspridningarna till kunden ii Begränsa klientens tillgång till direktuppspelning, direkt omsättbara citat, inklusive tillhandahållande manuell offert endast iii Hämta från kundkontot eventuella historiska handelsvinster som erhållits genom sådant missbruk av likviditet, som bestäms av banken enligt eget gottfinnande i god tro, när som helst under klientrelationen andor iv Avsluta klientrelationen omedelbart genom skriftligt meddelande. Om du tittar på detta uttalande som inte alls är relaterat till nyhetshandeln och jag har redan bevis på nästan 85 av handeln så fick jag samma pris plus eller minus 2 pips från andra två plattformar med samma priser som jag fick från forexwebtrader vilket bevis på att jag aldrig fick felpriser som de nämner i uttalandet och jag fick flera meddelanden i flera fall säger (priset är för gammalt. Försök igen) vilket också ger bevis för att systemet inte ger ett felpris med mig och jag har omkring 50 branscher under de senaste två månaderna. Kan någon tro att något system ger 50 felaktiga priser på 60 dagar. Då borde de gå i konkurs eftersom de inte förtjänar att vara professionella. Och om du läser uttalandet igen kommer du att inse att de bara skriver påståendet att vara fog och flexibelt för att anklaga någon som vunnit vinst med denna anklagelse utan att ge någon definition för sniping act-medel. Sedan fick jag det här e-postmeddelandet Efter att ha undersökt situationen för dina två konton, har vi tillsammans med Saxo Bank fastställt att hela verksamheten i dina konton (vinster och förluster) var snipningshandlingar. Vi avbryter därför alla affärer som görs i dessa konton och returnerar den ursprungliga insättningen i enlighet med ditt kontrakt. Dina konton har nu frusits. Återbetalningarna kommer att göras inom de närmaste dagarna och vår kundservicedirektör kommer i kontakt med dig imorgon. Elon Bezalely Slutligen stal de omkring 20 000 från mig och 30 000 från min fru och vi kommer att gå tillbaka efter dem hela vägen och vi har alla bevis på våra vinster och bevis på rätt priser vi fick och jag fick också kontakt från en annan näringsidkare de stal även runt 17 500 från hans konto också, och vi alla kommer att klaga mot forexwebtrader BaFan i Tyskland och saxobanken i NFA i USA. Och om vi inte fick våra pengar ska vi också stämma dem på brittiska jungfruön och jag börjar kontakta en advokat där för att vara redo eftersom de stal omkring 67 000 och det är värt att gå hela vägen för det. Slutligen läste jag det uttalande som skrivits av Michael Primus - Marknadsdirektör - ForexWebTrader, Duesseldorf, Tyskland. Han skrev: Denna handlarnas insättning återlämnades till honom helt, vilket vi anser är mer än rättvis. Jag vill därför be honom få återbetala näringsidkaren i det här fallet är mer än rättvist för dig, så hur om ditt företag behandlar honom med din rättvisa behandling inte (mer än rättvis). vad ska du göra med honom och vad brukade du göra med andra handlare, ta det också med pengar. Mitt råd till alla handlare som går bort så långt du kan från det här företaget och gudfaren Saxo banken för att du kommer att förlora dig pengar och tid och du kommer att få din ursprungliga fond efter mer än en månad som jag och kanske kommer de att behandla dig nästa tid med sin rättvisa behandling och ta dig pengar. Obs! Om någon vill kolla på de uttalanden och branschhistoriska rapporter som jag hade med dem, skicka bara ett mail till heshamhayahoo och jag skickar det till dig som bilagor. Jo, jag är väldigt ny på forex och jag har aldrig trodde att det skulle vara så svårt att välja en valutahandel. Jag har gått igenom många webbplatser med mäklare recensioner, och alla har olika åsikter. Mitt huvud var spinnande. Jag bestämde mig för att glömma alla recensioner som jag har läst och började söka efter en mäklare som uppfyllde så många av mina krav som möjligt. Som du antagligen har gissat, valde jag Forexwebtrader som min första mäklare :) Och här är varför: Enkel insättning med kreditkort. Ta några minuter att öppna ett konto och börja handla. Inget behov av att skicka massor av pappersarbete för att öppna ett konto. Snabba och hjälpsamma kundservice (live chat) Snabb orderkörning (jag märkte inte några förseningar alls) Micro lot trading är möjligt. Minsta insättning är bara 25 Bra sprider webbaserad plattform, så jag kan handla var som helst. - Diagram är inte bäst. Det enda jag inte gillar är deras diagram, eftersom de inte har de verktyg som jag brukar använda. Jag kan dock leva med det, för jag använder också andra diagram. De har inte heller ett demokonto, men om du vill prova sin plattform gratis kan du göra det på saxowebtrader. Det är helt samma plattform. Som jag nämnde tidigare är jag väldigt ny på forex, och jag har bara varit livehandel i ca 1 månad. Men hittills är jag väldigt nöjd med forexwebtrader. Jag ger dem 4 stjärnor. Skulle ha varit 5 om de hade bättre diagram. (Tyvärr för min engelska) - Vatslav Michael Primus - Marknadsdirektör - ForexWebTrader Vi uppskattar möjligheten att besvara de negativa kommentarerna nedan. Denna webbplats är ganska värdefull för handlare världen över och vi håller helt med om att näringsidkare måste vara mycket försiktiga när det gäller vem de handlar med. Som svar på våra Scam recensioner, skulle jag vilja säga att båda individerna nedan är borta. Jag skulle vilja försäkra Jim att vi existerar - och våra kunder behandlas med så stor respekt som möjligt. Vårt kundservice team försöker svara på all kommunikation via e-post, direktchatt eller telefon inom 24 timmar. Handelsstöd är avgörande för valutamarknaden och framgångsrik handel. Kevin, den person som skriver nedan, om de bara skulle ha sagt till mig att de var intresserade av min typ av handel, skulle nämna att han först kom överens om våra användarvillkor - som angav hans slags handel - Sniping - är strängt förbjudet. Han valde då att bryta mot dessa villkor genom sniping - därigenom missbrukar vår handelsplattform, och nu har han uppriktighet att anklaga oss för misshandel. Den här handlarnas insättning återlämnades till honom i sin helhet - vilket vi anser är mer än rättvist när han själv avsiktligt missbrukade vårt affärsavtal. Om någon bryter mot ett tydligt rättsligt avtal - ska den personen bli belönad igen, vi uppskattar möjligheten att svara på dessa kommentarer. Jag önskar alla framgångar varhelst de handlar. Alla som har frågor kan ringa mig personligen på: 44.80.0051.6395 - fråga Michael eller konton forexwebtrader Attn: Michael PrimusFinexo (Safecap Investments Ltd) Recension Besök webbplats Flera falska positiva recensioner har skickats från Finexo39s kontor i Israel. FPA uppskattar inte granskningsskräppost. ANMÄRKNING: december 2014. Safecap Investments har hotat att utjämna actionquot mot FPA om två forumtrådar om Markets inte tas bort. FPA döljer inte medlemsklagomål eller förhandlar under juridiskt hot. De två trådarna är HER och HÄR. FPA rekommenderar att man gör affärer med företag som använder juridiska hot för att försöka dölja information. 2 juli 2015: Cysec har böter Safecap Investments Ltd euro168,000. KLICKA HÄR för att verifiera.

No comments:

Post a Comment