Wednesday 23 August 2017

60 Sekunder Binär Alternativet Strategi


60 sekunder Binär alternativ Strategi Läs recension Vad är 60 sekunders binäralternativ Strategi Det finns olika typer av binära alternativ beroende på varaktighet eller utgång, uppgörelse, stil etc. Ett binärt alternativ på 60 sekunder är en som löper ut på 1 minut. Numera blir handel med sådana binära alternativ alltmer populär. Anledningen är uppenbar. Till skillnad från andra binära alternativ som kan gå ut efter några timmar eller några dagar eller några veckor är väntetiden för ett binärt alternativ 60 sekunder mycket mindre. Därför med en bra 60 sekunders binär alternativ strategi får man möjlighet att handla snabbare och oftare. Varför följ en 60-sekunders binär optionsstrategi Det är alltid en bra idé att lära av föregångarna. Även efter att ha följt i sina steg finns det ingen garanti för framgång när det gäller fråga om binära alternativ. Trots att konceptet bakom att tjäna pengar från ett 60-sekunders binärt alternativ är ganska enkelt att förstå i praktiken, krävs det att man tolkar marknadsdynamiken korrekt och förutsäger framtiden, även om framtiden bara är 60 sekunder bort, på ett tillförlitligt sätt. Editor8217s Obs! Mest pålitliga mäklare vet att människor inte har tålamod att vänta. Det är därför de ger möjlighet för handlare att investera i en mängd av de så kallade 8220hyper8221 alternativen 8211 de med en snabb utgång. Sådana mäklare är Banc de Binary och Porter Finance. Klicka på deras namn för att läsa hela recensionerna på de två mäklarna och välj en leverantör som bäst passar dina behov. Ingen av dessa är lätta att uppnå. Men att lära av andra framgångshistorier hjälper definitivt att man går snabbare i inlärningskurvan. Efter en 60-sekunders binär alternativ kommer strategin att hjälpa någon, som är ny för handel med binära alternativ, att utveckla kompetens och förtrogenhet i en högre takt. Man måste komma ihåg att oavsett vilken strategi som antagits kommer framgång kanske inte komma på en gång. Därför är det lämpligt att man inte bör investera allt tillgängligt kapital i taget. Det är också viktigt att få en uppfattning om hur mycket man är villig att förlora och hur man kan mildra förlusterna. 60 sekunders binäralternativ Strategimetod I följande 60 sekunders binära alternativstrategimetod måste man bjuda sig på en bestämd riktning för marknadsrörelsen successivt, till exempel antingen för en ökning eller för ett fall. Valet mellan uppgång och fall kommer att bestämmas av den totala marknadsrörelsen. Det grundläggande antagandet är att marknaden tenderar att rätta sig själv. Om det rådande priset på en finansiell tillgång, dvs ett lager, är lägre än det pris som det börjar med den dagen, kommer marknaden att tendera att korrigera den i uppåtgående riktning. Baserat på marknadens rörelsekartor kan man också följa om marknaden är subtil eller starkt rörlig mot uppåt eller nedåtriktat. När valet är gjort måste man fortsätta investera varje gång i följd. Tricket bakom denna 60-sekunders binära alternativstrategi är att om man bestämmer sig för att satsa på stigning eftersom det finns en uppåtgående trend och gör förlust för de första 4-5 minuterna, är det hög sannolikhet att marknaden efter den närmaste minuten kommer att rätta sig och rör sig uppåt, vilket resulterar i vinst. Den vanliga utbetalningen som mäklare med 60 sekunders binära alternativstrategi anser är 70 av investeringen. Det betyder att i de efterföljande rundorna måste man investera 70 av den totala vinsten som kunde ha uppnåtts om den tidigare rundan var en framgång. Idén bakom detta är att kompensera förlusten som gjorts i tidigare omgångar. Men när man lyckas är det lämpligt att fortsätta att handla med samma mängd investeringar, utan att öka den, tills nästa misslyckande. Så här väljer du binärmäklare För att kunna börja handla online måste du öppna ett konto med legit och betrodd mäklare. På detta område finns det många oreglerade mäklare, de flesta av dem med skuggigt rykte. Fortfarande kämpar vi för att hitta de goda och ger dig sina objektiva recensioner och återkopplingar från kunder. Handla binära alternativ är inte helt riskfri men vi kan hjälpa dig att minimera det. Genom att undersöka marknaden dagligen och följa de finansiella nyheterna är teamet hos Top10BinaryStrategy alltid aktuellt med de senaste varningarna och kommande lanseringar av handelssystem och mäklare. Hem raquo Strategi raquo 60 Seconds Binär Options Strategi En enkel 60-sekunders strategi I denna artikel kommer jag att presentera dig och förklara dig en enkel 60-sekunders binär alternativ strategi som jag använder när jag vill ta 60 sekunder handlar. Stegen i den här strategin är verkligen enkla. Den enda indikatorn jag använder är en volym spridningsanalysindikator och inget mer för indikatorer. Jag använder också det uppslukande ljusstaken mönstret. Om dessa två saker (VSA och engulfing) Jag beskrev dem i tidigare artiklar men jag kommer att ge dig en kort sammanfattning. - Red: Hög volym i ett starkt ljus, investerarna säljer kraftigt - Green: Hög volym i ett hausstarkt ljus, investerarna köper tungt - Buying climax på toppen betyder en eventuell nedåtgående rörelse på marknaden - Säljande klimax på bottnar betyder en möjlig upp rörelse av marknaden - Bullish: Efter en omkastning svänger det nya haussefulla ljuset det tidigare bearish ljuset. - Bearish: Efter en omkastning engagerar det nya bullish ljuset det föregående haussejuset. Se nu på skärmbilden. I det här binära alternativdiagrammet finns det tre ITM-uppställningar i rektanglarna. Uppställningarna är efter en vändning i ett motstånd eller ett stöd. I omkastningen har vi krossat mönster och i volymen har det nya bearish ljuset mer volym än det tidigare haussefulla ljuset. Om dessa två saker kommer att hända (englufing, mer volym i revrsal ljuset) är det väldigt möjligt att nästa stearinljus stängs under reverseringsfältet. Vi arbetar i 1min diagram och handelsförfallets utgång är 1 minut (60 sekunder). Vi har samma situation i det här diagrammet. Engulfing mönster nära ett stöd eller ett motstånd och det reverserade bearish ljuset har mer volym än föregående haussejus. Några saker att undvika: - Om i omkastningen kommer vi att ha ett uppsluckande mönster med att köpa eller sälja klimax (grön eller röd bar i volymen) it8217s bättre att inte ta denna handel. 8211 Om vi ​​kommer ha stark volym och buiyng eller sälja klimax i motståndet eller stödet it8217s bättre att inte ta en 60-sekunders handel eftersom tha marknaden kanske kommer att röra sig oförutsägbar 8211 Jag föredrar omkastningar utan att köpa och sälja klimax 8211 Don8217t overtrade och don8217t martingale 60 sekunder handlar i binära alternativ är säkert riskabelt eftersom it8217s är mycket svårt att förutsäga priset i en minut. It8217s inte för nybörjare. Denna inställning ovan kan ge dig solide affärer om du följer reglerna för it8217s om mänsklig psykologi med volymen och prisåtgärden men it8217s är fortfarande riskabelt. Mest pålitliga 60 sekunder strategi Onsdagen den 7 maj 2014 av Tim Lanoue Jag har sett mycket av intresse för de ursprungliga binära alternativen 60 sekunder strategi så jag känner behovet av att fortsätta mata dig mer kortsiktiga handelsstrategier. Som du kan gissa från titeln kommer det att bli en 60-sekunders handelsstrategi och det är en jag just nyligen kom fram till. Jag har testat det på senare tid och hittills av 750 affärer har jag haft 77 in-the-money, vilket är ganska bra. Nedan diskuterar jag allt du behöver för att kunna använda den här strategin själv. Vad som gör den här strategin utmärkt för nybörjare är allt du behöver är en indikator, du behöver inte ha en massa indikatorer som potentiellt kan skjuta upp kartlösningen. Den enda indikatorn som vi behöver är MACD-indikatorn (glidande medelkonvergensdivergens). Huvudfunktionen för MACD-indikatorn är att mäta momentet som hör samman med trenderna. På bilden nedan kan du se hur vi bara placerar affärer när vi har kortsiktiga trender som utvecklat fart. Så här applicerar du 60-sekundersstrategin Signaliseringsprocessen med denna strategi är väldigt enkel och kräver bara två steg. Det första steget skulle vara att vi behöver vår blå MACD-linje för att röra eller passera genom vår vita MACD-linje, det här är signalprocessen. För att bekräfta detta kontrollerar vi att det finns ett ljus som korrelerar med den blå linjens riktning. Så om vår blå MACD-linje passerar vår vita MACD-linje uppåt placerar vi en CALL-handel om vi har ett hausstarkt ljus ovanför det och vice versa för PUT-branscher. Rekommenderade tidsramar, Expiry Times amp Trading Timer När du tittar på tillgången gillar jag att ha den på en minuts tidsram eftersom det här är en binär alternativ 60 sekunders strategi. Rekommenderade utgångstider när du använder den här strategin skulle vara 30, 60 och 120 sekunder, det fungerar bra alla dessa utgångstider. Dessutom handlar jag när jag använder denna handelsstrategi under New York-handelstiderna. Så här ändrar du inställningar på indikatorer på friläggningsdiagram För att ändra inställningarna för denna indikator till de inställningar som jag har på mitt diagram måste du först lägga till indikatorn som kan hittas genom att lägga till indikator. När du klickar på det, bläddra ner tills du ser MACD och klicka på den. För att ändra inställningarna nu går du till det exponentiella glidande medlet och vänster klickar på det, välj redigera och ändra det till en period på 3. Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt uppsatt. Ändra indikatorinställningar är relativt enkla och kommer att vara något du ofta gör så det skulle inte vara en dålig idé att använda sig av att ändra dessa inställningar och anpassa dessa strategier så att de är perfekta för dig. Som alltid handlare, om du har några frågor eller kommentarer, vänligen lämna dem under 27 tankar på ldquoMost Pålitliga 60 sekunder Strategyrdquo HI Tim, tidigare upp den här listan sa du 82208221trading 60 sekunder och använder denna handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljus för att stänga för att när det gäller handel med korta utgångstider sker allting så snabbt.82218221 Vid vilken tidpunkt går du in i en 60sec-handel. Många tack Försökte handla detta på valutaparalternativen USDJPY fredag ​​från 3-4 p. m. Östra. Det fungerade bra mitt första försök ut ur lådan. Vann 4 av 6 affärer. Kommer prova denna måndag under morgonsessionen, 9-12 a. m. NY tid. Älska indikatorn i MT4. It8217 är väldigt lätt att se när de små staplarna pekar över eller under det långsamma rörliga medlet. Hej Antonioni, I MT4, gå till Navigator-fönstret och klicka på MACD under indikatorer. Den grå anpassade indikatorrutan öppnas. Klicka på fliken Inmatningar. Markera rutan bredvid Fast EMA Period och ändra den till 9. Markera sedan rutan bredvid långsam EMA-period och ändra den till 20. Markera sedan rutan bredvid Signal SMA Period och ändra den till 3. Fast EMA uppträder som staplar istället för en linje men när de små staplarna sitter ovanför långsamma EMA-linjer är det en hausseignal och när långsamma EMA-linjen passerar över de små staplarna är det en baisseignal samma som de två linjerna i de fria lagerdiagrammen . Hoppas det här hjälper. Detta är en mycket hjälpsam indikator. Jag tror att det kanske kan hjälpa till med nybörjaren 10 minuters strategi. Kommer prova det imorgon. Tack för att du skickade in den här artikeln. Tim Lanoue säger: När du lägger till MACD-indikatorn läggs exponentiella rörliga medelvärdet automatiskt till vår kartläggningslösning. På det sättet behöver du inte oroa dig för att gå tillbaka och redigera någonting. För att ändra de korta och långa perioderna i MACD-indikatorn, vänster klicka på indikatorens namn, när du väl väljer Redigera. Du borde se två lådor i mitten som säger kort och lång tillsammans med några andra saker. Ändra perioderna kort och lång till 9 och 20 och du kommer att vara redo att gå Om du har några fler frågor, var god och skicka en annan kommentar eller skicka ett mail till mig på: lanouet92gmail Tack för din tid och jag hoppas detta hjälper dig ut Richard Thompson säger: Jag har försökt att räkna ut hur du ställer in den korta till 9 och den långa till 20 på vad som helst är det exponentiella glidande medlet är den blåa eller den vita. Jag kan inte hitta någon sak som säger exponentiell glidande medelvärde någon där på gratis lager diagram. Jag är en newbe. Jag var fin fram till linjen (Nu går och vänster klickar på MACD i rutan och klickar på redigera. Ändra nu kort till 9 och längst till 20 och du är helt inställd). Jag har ont i huvudet och försöker räkna ut det här. Jag är ledsen men det förvirrade mig. Emily Jones säger: Jag har en fråga till Michael I8217ve sett massor av rekommendationer på många webbplatser angående din bilhandlare. Jag är redo att börja handla med dig Det är också sant att om jag registrerar mig hos din bilhandlare kommer jag också att få dina manuella signaler gratis. Kan du också erbjuda 60 sekunder signaler Tack så mycket jag är redo att registrera dig så fort du svarar Hej Emily, Tack för att du släppte dig. Min Auto Trader får mycket bra feedback och du kan också gå med i mina manuella signaler gruppfria. Jag don8217t levererar 60 sekunder signaler, it8217s utmanande, särskilt med automatisk handel. Du kan registrera dig via MikesAutoTrader och så snart du avslutar registreringen kan du maila mig på tradingbinaryonlinegmail och jag lägger dig också till min Manual Signals Group utan ytterligare mäklare registrering eller någon form av gratis, it8217s helt gratis. För att gå med i min bilhandlare behöver jag donation till någon välgörenhetsorganisation du bestämmer, men it8217s är inte längre obligatorisk. Du kan gå gratis med en av de synkroniserade mäklare. Jag kan också maila dig en snabbguide om hur du registrerar och handlar med min AT om du är inblandad. Tack för kommentaren och skål till ett framgångsrikt nytt år Mike Tim Lanoue säger: Stora frågor killar Boyd: Om du vill ha en form av en bekräftelse så kan du vänta på att ljuset stängs men när jag handlar 60 sekunder och använder det här handelsstrategi Jag väntar vanligtvis inte på stearinljuset för att stänga eftersom när det gäller handel på kort sikt går allting så snabbt. Nick: Vi använder ett exponentiellt glidande medelvärde som ställs in på en tidsperiod av 3. Lycka till att vara en kille och ha en bra semester

No comments:

Post a Comment