Saturday 30 September 2017

Forex Trading Akademi Port Elizabeth


Jag blev först inblandad i Financial Services 1991. Perioden 1993-2002 Jag arbetade för First National Bank som finansiell konsult (mäklare). Jag började med Forex Trading medan jag fortfarande var i tjänst av First National Bank 2001. När jag blev involverad i valutahandel, tog det mig inte lång tid att inse det underbara tillfället att valutahandel ger dig möjlighet att arbeta för dig själv. Så jag slutade First National Bank i slutet av februari 2002 för att göra Forex trading min heltids karriär. Sedan 2001 har jag gjort mycket forskning på valutahandel och investerat mer än 100 000 kr i min egen utbildning (köp kurser, valutaböcker och material, valutahandelsprogram, valutasystem och valutasignaler). Tusentals timmar spenderades på att undersöka handelsmetoder och på utveckling och testning av nya handelsmetoder och handelssystem. 2003 fick jag möjlighet att handla forex förvaltade konton för ett företag. Vi var ett team av 3 handlare som handlade 24 timmar om dagen 5 dagar i veckan. I avsaknad av en av lagmedlemmarna måste de andra två stå inför denna person. Ibland handlade jag upp till 18 timmar per dag. I den här tiden fortsatte jag med min forskning. Med tiden har jag utvecklat mitt eget unika sätt att tolka och förutsäga marknadsrörelser som vi kan förutsäga marknadsrörelser med en ganska hög noggrannhet. På grund av begäran om hjälp från personer som kämpade för sin handel beslutade jag att träna under 2004. I september 2008 fick jag möjlighet att träna några av Capital Builder Investments-handlare i Port Elizabeth i mina handelsmetoder där - och de bjudade Forex Masters att associera med dem. Jag har jobbat med CBI som senior trading rådgivare från 2008 till 2012. Jag spenderar fortfarande otaliga timmar med forskning eftersom det är en aktivitet jag trivsamt njuter av. Jag är också mycket upptagen med träning ibland och har hittills utbildat drygt 400 personer, mestadels i en till en träning. Vår uppgift FOREX MASTERS syftar till att bli en av ledarna inom utbildning och förberedelse av människor för Forex trading. Vi har studerat vad som skiljer framgångsrika handlare från alla andra. Vi har kunnat ta del av vad som fungerar och utvecklat FX Masters Course med syftet att ge våra studenter en fördel i det högkvalificerade området för Forex trading. FOREX MASTERS kan hjälpa dig att bygga en grund för en karriärhobby i valutahandel. Utbildningskurser (tre dagar) presenteras varje vecka i Pretoria och på begäran i Kapstaden, Port Elizabeth eller någon annanstans. Uppföljningssessioner finns också tillgängliga. OBS: De mest kostsamma banorna är inte alltid de bästa. Du kan bli förvånad över hur låg vår träningsavgift för Forex trading kursen är, jämfört med andra företag. Vi skulle hellre se att du använder pengarna du sparade på kursavgifterna mot din levande handel så att du kan tjäna pengar för dig själv. Vänligen läs vad studenter sa om träningen: Att lära sig att handla forex kan vara en minnesvärd upplevelse eller slöseri med pengar och tid. För att lära sig Forex trading ordentligt måste du välja en bra välrenommerad Forex kurs. Paulo och jag har gjort många. Behöver jag säga hur mycket pengar har spunnits på kurser som lovar att lära dig exakt hur man gör pips och i slutändan är det bara samma igen. Cirka 2 till 5 av alla som gör valutaträning kommer att tjäna pengar på marknaderna. Det finns många kurser där ute från scalping till dag handel. Beroende på din personlighet och handelsstil, men de flesta lär sig båda och till och med har egna Forex Trading Strategier, ger vissa Forex-signaler och egna Forex-program. Saker som jag ser lika viktigt i någon kurs är Sociologifaktorn och penninghanteringen som om du har en bra förvaltare för goda pengar och du implementerar det, det kommer att rädda dig från att förlora hela kontot. För det andra kommer du själv att bli ditt största hinder för att handla rädslan för att förlora de känslor som följer med det, du måste kunna styra det eftersom dra ner är en del av handeln de kommer att vara där och du kommer att uppleva dem. Även om du ska handla med expertrådgivare behöver du fortfarande bra grunder. Dess viktiga De 2 kurser som gjorde stor skillnad för min handel är Rob Booker och Johan van As. Vad Rob Booker lärde mig var utmärkt även hans strategi fungerade väldigt bra. Jag handlade det länge med bra resultat. Men vi ville ha en andra metod eftersom vi bara inte vill räkna med endast en handelsstrategi (sprida din risk) så vi kom över Johan van As. Nu gav denna kille oss referenser och telefonnummer till personer som han hade utbildat. Vi kontaktade var och en av dem. Av 20 var endast 1 person inte glad. Så gjorde vi hans kurs. För att vara väldigt ärlig lärde han oss en strategi som inte bara förändrade hur vi såg marknaderna utan också förändrat vår handelsstil. Vi har handlat denna strategi med stor framgång i över 2 år. Forex Training Port Elizabeth - Forex Trading Training Port Elizabeth Få förståelse för Forex, Stocks amp Commodities Lär dig de viktigaste finansmarknaderna Utveckla kunskap på derivatmarknader GARANTIERADE LÄGSTA PRIS I INDUSTRIEN Port Elizabeth Kurser som levereras av träningsinstruktörer i världsklass Träning tillhandahålls i lyxanläggningar Innehåller material och manualer Boka online eller ring 0800 780004 för att prata med en träningsrådgivare idag Kursdatoer, platser Ampere Priser (topp) 040517 Begränsade platser 040517 Begränsade platser 040517 Begränsade platser 040517 Begränsade platser 021117 Begränsade platser 021117 Begränsade platser 021117 Begränsade platser 021117 Begränsade platser Kursinformation (Top) Dagens Forex Trading, Stocks Commodities Kursplan omfattar följande ämnen: Kursen behandlar Forex, Stocks amp Commodities Training. I denna kurs kommer delegaterna att förstå olika finansmarknader, dess tillämpade instrument samt lära sig att handla börsindex. Inga förutsättningar krävs för denna kurs. Personer som vill öka sin kunskap om Day Trading Forex bör Stocks amp Commodities delta. Vad lär du dig Att kunna förstå begreppen olika lsquofinancial trading modelsrsquo inom kapitalmarknaden Möjligheten att handla finansiella instrument som cashspot, futures eller optioner Möjligheten att handla 6 stora valutor (USD (), EUR (euro), JPY (yen), GBP (pund), AUD (), CHF (Fr)) och deras kors Introduktion till Day Trading Forex, Aktier Amp Commodities Training Översikt över finansiella marknader Översikt över aktier och obligationer Översikt över valutamarknader eller Forex (FX ) Översikt över derivatmarknader Översikt över Exchange Traded (ET) Översikt över OTC-konton (OTC) Översikt över råvarumarknader Översikt över Coaching och Mentoring för Forex Course Tillgänglighet De utrymmen som återstår på alla kurser över hela webbplatsen speglar tillgängligheten av det maximala trycket Kursmaterial och utrustning finns i lager för en given händelse. Om de återstående utrymmena inte syns finns det tillräckligt med ledtid för att tillhandahålla kursmaterial och utrustning vid bokningen. Vilken tid ska jag komma till arenan Vänligen anlända till platsen kl 8:45. Vad är förutsättningarna Inga förutsättningar krävs för denna kurs. Vem ska delta i kursen Personer som vill vidareutveckla sin kunskap om Day Trading Forex, bör varorna vara närvarande. Erbjuder du stöd till kursen Vi kan tillhandahålla support via telefonens e-post innan du deltar, under och efter kursen. Vad ingår i kursen Delegatförpackning bestående av kursnoteringar och övningar, Manuell, Erfaren instruktör och Förfriskningar Vad är kursens varaktighet Denna kurs är 2 dag (ar) Hur länge tills jag får kursbekräftelsedetaljer När din bokning har placerad och bekräftad, får du ett e-postmeddelande som innehåller din kursplats, kursöversikt, kursföreläsningsmaterial (om det behövs), kursagenda och betalningsintäkter Delegatpaket bestående av kursnoteringar och övningar Manuell Erfaren Instruktör Förfriskningar Vi för närvarande inte ha en video för denna kurs Copyright 2017 - Kunskapsakademin Inc - Alla rättigheter reserverade. Alla priser är exklusive moms 14 Alla kursbokningar är föremål för tillgänglighet, webbplatsen uppdateras regelbundet på grund av den dynamiska karaktären av vår verksamhet. Kursens tillgänglighet kan endast bekräftas när du har fått ett kursbekräftelsemail som innehåller dina anvisningsinstruktioner och när betalningen har godkänts och samlats in. PMBOK, CAPM, PMI och PMP är registrerade varumärken som tillhör Project Management Institute, Inc. PMI REP-leverantörs-ID 3444 PRINCE2reg, ITILreg, MoRreg och MSPreg är registrerade varumärken för AXELOS begränsad. Swirl logotrade är ett varumärke för AXELOS Limited. Logotyperna PRINCE2reg, ITILreg, MoRreg och MSPreg Accredited Training Organization är varumärken som tillhör AXELOS. APMG-International Agile Project Management och Swirl Device-logotypen är ett varumärke för The APM Group Limited. quotAPMPquot, APMP-logotypen och quotAssociation of Proposal Management Professionalsquot är registrerade varumärken som tillhör Association of Proposal Management Professionals. APMG-International Change Management och Swirl Device-logotypen är ett varumärke för The APM Group Limited. COBITreg är ett varumärke som tillhör ISACAreg registrerat i USA och andra länder TOGAFreg är ett registrerat varumärke för The Open GroupGood morning Johan. Jag har varit trading de senaste 2 till 3 veckorna och har just börjat med de riktiga pengarna förra veckan. Hittills lyckades Ive att behålla min kapital och göra lite vinst på båda kontona (Demo och Real). Jag är säker på att jag snart är stabil och konsekvent att tillämpa dina handelsmetoder mycket bra. Jag hittar inställningsstoppförluster (sl) och tar ibland vinst (tp) linjer väldigt bra snart efter att ha kommit in i en handel. Jag sätter mina mål och gränser för varje handel och försöker hålla fast vid dem utan att bli för giriga och emotionella. Min enda svaghet för närvarande är att komma in i branschen sent och få redskap sent, men jag är upptagen med att arbeta på det. Än en gång tack så mycket. Ive lekte och jag är nu övertygad om att de metoder du lärde mig är utan tvekan punkt på. Från och med nu kommer jag att fokusera på att växa mitt riktiga pengar konto. Kära herr Johan van As Jag vill tacka dig för den utmärkta träningsbanan du presenterade för mig i december 2011. Jag har kunnat dubbla min kontostørrelse varje månad sedan jag började med handeln för 3 månader sedan. Tack så jättemycket. Jag vill bara uttrycka min hjärtliga tacksamhet för din tid och ansträngning för att skicka kunskapen om trading forex framgångsrikt och med noggrannhet under min träning med dig. För en gång förstår jag varför jag lägger handlar till skillnad från tidigare när jag handlade blint. Och precis som du påpekade, kan jag nu veta vad marknaden kommer att göra med en högre grad av sannolikhet (även om detta fortfarande är föremål för andra faktorer utan mänsklig kontroll). Jag har varit demohandel från 1 november 2011 och har genomfört 38 affärer och 26 har lyckats ut ur dessa affärer. Jag måste erkänna att jag bröt några av reglerna i några av dessa förluster. Gruva och rädsla för att en förlust är huvudorsaken. Jag är övertygad om att med din strategi och hålla sig till reglerna kan jag göra detta till ett professionellt jobb och sluta jobba på jobbet. Jag ska bo i januari 2012 och jag är övertygad nu i mig själv mer än någonsin tidigare. Jag tycker att någon (nybörjare eller professionell) borde ta kursen. det kommer att markera en otrolig vändpunkt i sina liv som det gjorde för mig. Tack och Gud välsigne dig och din familj. Vänligen använd det här som en rekommendation för din träning. Med vänliga hälsningar fann jag verkligen din valutakurser mest informativa och hjälpsamma. Vad du lärde mig utgör grunden för min handel nu. Utan din träning skulle jag aldrig ha kunnat handla med den framgång som jag har haft. Vad mer är det stöd du har gett mig efter kursen: du har alltid tagit dig tid att lyssna eller förklara för mig, när jag började handla på egen hand. Det är mycket värt och gör din kurs överlägsen i värde jämfört med andra kurser som erbjuds, vilket kostar betydligt mer och ger betydligt mindre. Ditt system fungerar verkligen. Vad jag har funnit är att när jag avviker från ditt handelssystem, har jag dåliga resultat. Men så snart jag går tillbaka till det du lärde mig, tycker jag att jag har en mycket större sannolikhet för framgång. Handel är svårt (något du ständigt påminde mig om), men din kurs har gett mig kanten som jag behöver för att lyckas som näringsidkare. Vänligen använd detta brev som en rekommendation till andra med tanke på din kurs i FX Masters. Tack än en gång Johan,

No comments:

Post a Comment